freda

ida had ja först 3 timmar hantta. där städa vi -.- sen sku vi ha timma med klassföreståndaren. vi skulle få ha rast tills han kom ut för vi skulle bort sen. han kom ut först kvart före 12 och då var klockan så mycket att vi inte for någonstans men vi skulle farit till parken och torget och så skulle vi fått något att äta, men om jag förstod det rätt så får vi det i samband med betyget istället. vi var ute då han berättade allt, han berättade typ bara lite om avslutningen. sen for vi o eta. vi had eti redan kanske kvart över så vi for ut sen o venta på bussen. imrn ska ja ner med bussen och den startar kvart före 8 från rosendal. vi sluta alltså halv 1 ida. efter skolan var jag bara hemma. sen for jag och mamma på någon sort av studentdimission alltså det var en som vi känner som hade studerat klart så vi var och "fira" henne. vi var där i någon timme. had precis samma kläder förutom t-skjortan som jag skall ha på mig imrn och förstås så blåste det och mitt cocisglas flög i famn på mig så sen då vi kom hem var det bara att börja byka och just nu är det i torktumlaren så. sen då vi kom hem var vi hemma en liten stund och sen for vi till butiken. då jag kom därifrån kom jag hit..
imrn e de ju avslutning som börjar halv 9. det är ju både högge och lågge så de kommer säkert ta ganska länge -.- far ner med bussen och opp kanske med buss eller mamma. på avslutningen så är det ganska mycket tal-.- efter avslutningen så är det hem en stund och sen på studentdimission eller va de nu heter ;) men bloggar säkert mer imrn. skall börja gå och sova eftersom jag vill vara pigg imrn och är redan ganska trött... // Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0