längtar!

Hej, ida ha ja typ bara vari hemma. ha kört lite scooter å sen va micaela hit en sväng. har tänkt helt mega myky på lägre om hur kiva de kommer bli. väntar hela mega mega myky!! o då ja ha sitt bilder därifrån så de sir såå kiva ut så man blir å längta ennu mera. idag fick jag också veta att en av mina favorithästar har hovfeber eller fång som man också kan sejja så Reino som han heter så kommer inte alls att vara med i sommar på läger utan är i brusaby hela sommaren, jag blev typ helt förstörd då jag fick veta det eftersom jag hade tänkt ha honom som sköthäst :/ men nu tar jag ginger eller gb istället! men nu skall jag skriva ett inlägg som jag tänkte skriva igår på kvällen men sen orka ja int.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0