sommarlov :)

sorry att jag inte bloggat på länge, men man orkar ju inte sitta framför datorn hela sommarlovet. men iaf så skriver jag kort om veckan.. Har ju för det mesta varit med Micaela, men lite annat har jag också hunnit med.
måndag så kommer jag inte ihåg, jag tror jag bara var hemma då och så tror jag att jag damsugade mitt rum? äh, ja kommr int ihåg.
tisdag så var Micaela här. jag diskade också. jag tror också att Minka kom till syrran och jag skulle köra pappatunturi, dom skrattade helt jättemyky eftersom jag försökte jättelänge starta den å så stanna de men ti sist fick ja de å funka :D
onsdag så var micaela här. senare på dagen/kvällen kom Sara till min syster. jag skulle köra pappatunturi även då. hade i början lite problem att starta men de funka nog ;) sen skulle Sara köra, det var nog en syn som man aldrig kommer glömma, hon körde runt garaget och fladdrade med benen tilika xD om ni sku ha sett de sku ni nog också ha skratta!
torsdag kom Micaela också hit. sen kommer jag inte ihåg mer av den dagen.
fredag kom Micaela hit halv 12. sen skulle jag köra pappatunturi eftersom micaela ville se det. det gick nog väl ganska bra, det åskade tilika men jag struntade i det (: sen då micaela hade varit någongång 6-tiden på kvällen så damsugade jag. eftersom jag och micaela hade frågat övernatt och det gick bara för oss om jag damsugade först. men iaf så sen lite över 9 på kvällen kom micaela hit övernatt :D då vi skulle bädda till Micaela så sökte vi en dyna och så hittade vi en som vi kalla svettdyna för den kändes rikit som svett typ :P vi skrattade helt sjukt mycket till det. sen så hade jag också hela fredagen någå ord som jag sa, det var kauhe skit, det sade jag i typ varenda mening ;) vi for å sova nångång lite över 2..
lördag, alltså idag vaknade vi någongång 10-11 tiden, eller då steg vi upp. vi klädde på oss och åt morgonmål och så. sen halv 2 lite efter det så fick vi för oss att fara till butiken och köpa glass. vi for bara hem efter micaelas cykel och plånbok och så cykla vi till butiken. vi hann precis före dom stängde. sen kom vi tillbaka till oss. sen kom också Daniela hit. vi hoppade lite med Abile. någongång 3 skulle micaela hem och äta. sen var det bara jag och Daniela kvar så vi spelade lite sims.sen då hon hade farit kom jag och blogga.
med Micaela på dagarna har vi mest varit med Abile ;) idag ringde mommos syster från Sverige också. har gnällt med mamma att jag vill dit i sommar. men iaf så hon pratade lite med hennes moster kan man väl säga, iaf så pratade dom om det och mamma sade att jag vill dit så nu skall vi kanske fara dit. vi vet inte när och ingenting, men vi far bara några dagar :D Hoppas hoppas hoppas vi far!! har inte träffat våra släktingar i Sverige sen 2-3 år tillbaka typ så. men vi får ju se. det blir någongång Augusti eller september typ. men det blir iaf efter lägret. räknade ut att det är inte ens 3 veckor till lägret :D:D men nu skall jag sluta skriva skall bädda bort efter att Micaela varit här övernatt och så skall jag storstäda något i rummet, vet inte vad ännu men skall nog börja idag med det tror jag. men bloggar sen då jag hinner. kommer som sagt inte vara så aktiv nu under sommarlovet. Hejdå // Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0