Dani ti mej ida :)

vaknade nångång 10, men steg opp först halv 12 ;) sen åt jag morgonmål o sen kom jag hit. idag nångång 5- halv 6 tiden så kommer daniela hit :D annars skall jag typ bara göra läxor och vara hemma ;) har kommit på att imrn i skolan kommer det vara ganska så tyst :D och i hussan så kommer vi bara vara någå 3-4 stycken :) eftersom resten är o spela fotboll :) vi skall egentligen vara bara 9 men nu blir vi mindre.. men då när vi är i stor klass tror jag vi blir ganska många. igår på kvällen var micko o hennes mamma här. jag och micko talade typ bara, sen visa hon ett meddelande hon fått från en typ och dendär personen had skrivi de så roligt så jag börja gapskratta, men det gick inte att skratta så bra eftersom jag har en förskräcklig hosta så tilika jag sku skratta så hosta jag :p men nu skall jag göra något annat. Hejdå :)
tänkte ladda opp en bild på Sanni men det funka inte :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0