Ginger <3

Jätte mycket tack till er som kommenterat :)) had typ 6 stycken kommentarer då jag logga in och gissa om jag blev glad :) bloggar nog iaf en tid men sen då jag åker till lappland blir de ju såklart ingen bloggning, bara om jag har nån annan o blogga :p men efter resan kommer ni såklart få en massa bilder om det funkar bara :) iaf idag i skolan fortsatte jag planera min huppari, nästa vecka skall jag bara klippa ut mönstret och sådant. i religionen idag gick vi igenom bibeln, gissa om det var tråkit! -.- modersmålen var helt ok, ganska lugnt oftast då vi är indelade :) matematiken räknade jag nästan 2 sidor vilket är mycket för mig och på historien skulle vi skriva brev om första världskriget :) efter skolan kom jag hem med buss och sedan halv 4 ungefär for vi till stallet :D Amanda var med Jill o si på då hon red :) iaf idag had Wilma Santtu, jag had Camu, Jill had Gb <3 och Melanie had Bambi <3. på lektionen före oss var Camu ganska vild så hon som red honom ville inte rida längre. nå sen då timmen började så fråga jag om jag fick byta från Camu till Ginger då Camu var så vild, och det fick jag :D så red Ginger :)) Wilma kom opp med Santtu till manegen men sen red hon inte heller :( nå vi var bara 3 så vi fick göra ganska mycket :D först travade vi, sedan galopperade vi ganska mycket. till sist hade vi en serpentin övning att vid en bokstav skulle man göra en 10 meters volt i arbetstrav, sen galoppera en båge och sen igen till arbetstrav och göra en slutvolt :) var riktigt roligt men ginger löd inte så bra :/ då vi skrittade med långa tyglar sade Fia att vi had galopperat i ungefär 40 minuter sammanlagt :D nästa vecka har vi hoppning och då har jag säkert Camu igen.. men det är iaf sista gången som jag har camu då, iaf för en tid :D då jag kom hem gjorde jag inte så mycket böt om osv.. nu sitter jag här och bloggar, skall kanske fara o äta något nu ;) bloggar kanske imrn om jag orkar, orken är kanske inte så stor då jag har sån himmelens flunssa, kunde inte ens fara till Dani övernatt :( men vi skulle se nästa veckoslut :D men nu skall jag gå och göra något annat. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0