!

förlåt så satans myki för att jag finns !
ibland har man lust att bara dö !
alla verkar typ sura/arga på mig och
jag orkar snart inte mer med dethär !
varje dag är det något.
börjar bli trött på detta och
har ingen jag kan prata med om detta heller.
skall bli så satans skönt efter grundskolan
att slippa bort någonstans,
jag orkar inte ens bry mig om någon annan kommer till samma ställe,
enda jag tänker göra är att hitta nya riktiga vänner !
orkar inte snart mer med att bo på kimitoön !
i skolan försöker jag gömma att jag inte mår bra.
ibland lyckas jag, ibland inte men ingen märker endå något.
sitter ibland ensam i skolan eftersom jag typ inte har några vänner..

Kommentarer
Postat av: Anonym

höördu Alexandra, du vet int hu många som tkr om dej osv... å ja e sen int fitti på dej om do tror de <3333

2011-02-07 @ 09:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0