<3

dagen har varit ok,
eller efter skolan bra !
i skolan hände typ inget.
sen efter skolan kom jag hem o bytte om.
sen for vi till ridningen :)
där hade jag Gb <3<3<3, Daniela Bambi <3<3<3<3,
Melanie skrutte <3<3<3 och Jill daisy
Gb var jättesnäll och vi fick galoppera mycket :D
i måndag blir det ridning igen eftersom det inte är sen på fredagen.
vi får rida barbacka då om vi vill och jag tänker göra det om
jag har gb, vilket jag inte kommer ha men man kan hoppas ;)
och ginger vet jag inte riktigt, men har jag någon annan har jag nog sadel på!
men idag var en av de bästa lektionerna <3<3
då jag kom hem gjorde jag inte så mycket.
imoron måste jag läsa lite på prov,
söndagen kyrkan i kimito -.-,
måndagen ridningen,
tisdagen provläsning,
onsdagen provläsning,
torsdagen, fredagen och lördagen ingen aning
och söndagen horse showen <3 :D
imoron får vi också några gäster hit (:
fast nu skall jag fara o duscha så bloggar jag mer imoron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0