<3

Skolan var helt ok!
hände inget speciellt typ.
sen for jag o Alexandra å rida <3
vi hade liite lyxigt eftersom vi bara var 3 :DD
vi travade nästan hela timmen och så galoppera vi mycket :D
Jag hade iaf Bambi <3, Alexandra Santtu
och Melanie Camu.
Det gick riktigt bra tycker jag eftersom
det var lätt att få bambi i galoppen :D
men det gick nog bra för alla!
sku vilja att det skulle vara oftare som vi bara är 3 :))
efter timmen lagade vi våra hästar och sen camu eftersom melo inte hann
och sedan lade vi täcke på ginger <3
kom hem kanske halv 7.
imoron blir det att fara till Alexandra övernatt :DD
på morgon skall mamma o pappa till Karis men vet inte om jag far med.
men nu skall jag göra något annat så bloggar mer senare eller imoron..
Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0