Dag 28- Dethär saknar jag

Mest saknar jag kanske alla somrar då vi var till Sverige!
vi var till våra släktingar :)
vi skulle fara förra sommaren men sen blev det inte något :(
men jag hoppas vi kan fara nästa sommar!
vi var nästan en hel vecka och då
shoppade vi och umgicks med släktingar :'D
det är alltid så himla roligt där! <3
en annan sak jag saknar är Reino <3
han var den första jag galopperade med
och tävlade med första gången!
och den tävlingen vann jag :'D <3
jag red han också hela tiden med en ridlärare :)
sen saknar jag också Eijan <3
ett år så var hon där och då hade jag typ alltid hon.
det var alltid så att jag hade Eijan
och Daniela Pax :DD
ibland måsta vi till o me rida brevid varann :D
men sedan vänta eijan föl så dom for bort
o sen såldes pax :/
och eijan kom aldrig tillbaka :'(

har nog säkert mer som jag saknar men hinner inte nu :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0