:/

skolan gick okej.
orkar inte berätta om den.
efter skolan kom mamma efter mej så kom vi hem och jag bytte om.
sen for vi efter jill o daniela!
dagen hade varit bra ända tills vi kom till stallet!
riktigt som jag gissa had jag daisy -.-'
timman gick INTE bra!
till en början var hon trög och ville inte alls trava osv!
sen i slutet då vi skulle galoppera, så första varvet gick bra!
men då vi bytte varv gick det inte bra :/
hon rusade iväg i foll galopp så jag sku ta om de,
nåå hon rusade iväg igen
sen sku jag bara trava nåå såklart tog hon ju sin folla trav.
hon for i volter och foll trav och hur mycket jag än gjorde för att stanna så stanna hon int..
nåå till sist slutade det med att jag låg på marken och det tog jävlit sjukt måst jag säga!
jag fick sjukt i ryggen så att jag varken kunde sitta eller stå rakt
och så fick jag sjukt i benet så att jag inte kunde stå :(
iaf så jag kunde då knappt stå så där före jag steg upp måste jag ligga och det tog endå sjukt..
har ennu också jättemycket värk i benet och ryggen, får se om jag ens
kan fara o rida nästa vecka o vara med på gymnastiken i tisdag.
hoppas på bättre tur nästa vecka och då vill jag även ha
Ginger eller Gb <3<3<3
iaf under timmen hade jag Daisy -.-, Jill Bambi <3,
Daniela santtu och hon föll också av, amelie had Gb <3,
melanie Skrutte, Inka(stavningen?) had Camu och nån satu had
Ginger <3<3
såå jag hade värsta dagen typ,
har aldrig stött mig såhär mycket typ som idag.
iaf sen ridningen har jag bara suttit vid datorn typ.
har kanske glömt o berätta men i torsdag
skall jag sluta 1 timme tidigare om jag får och så far vi till ekenäs
för att tippa till mopedkortet :'D
hoppas jag klarar det på första!
men nu skall jag göra något annat,
inte för att jag kan göra så mycket eftersom nu värker det i ryggen osv..
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0