!

vill påriktigt inte ha daisy på en tid nu!
har ännu jättesjukt i knäet/benet och lite i ryggen sen igår.
for iaf ganska tidigt o sova o vaknade halv 11.
skall nog bara sitta ganska mycket stilla idag och se om det
blir bättre.
igår i min grupp så prata vi någo om daisy så sa jag att jag hata hon så sa dom
att hon e jättesnäll osv.. joo sku sejj de -.-'
så fråga jag av dom att om dom sku tycka om hon om hon ha bocka av en,
far typ allti fullt iväg, stigit på ens tå så att den är blå i ett halvår osv..
men dom sa endå att dom sku tycka om hon, de tror nog inte jag,
utan att dom sa så för att det inte hänt så till dem.
men jag hoppas verkligen jag får en annan i fredag,
tar fast hellre camu som jag också hatar!
fast jag med min otur kommer väl få Daisy -.-'
då svär jag som bara den!
menmen detdär får man se sen.
men nu skall jag göra något annat så Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0