kyrkan

har för en liten stund sen kommit hem från kyrkan.
Och gud det var tråkigt !
igår kväll hade vi iaf en aning roligt :D
jag, Dani och Alexandra har också förresten skaffat blogg
tillsammans ;)
besök den gjärna, vår blogg :)
vaknade idag 10 tiden ungefär.
ett tiden började det i kyrkan
och tog 1½ timme, kallt var det med :/
tur så har man 2 gånger kvar bara (;
ena gången blir på påsken och sen fastan om man måste ;p
idag skall jag bara läsa på prov,
eller måste komma igenom finska och kemiproven
åtminstone en gång !
imoron efter skolan kommer jag hem
och sedan far jag och rida :D ♥
fast nu skall jag kolla ett program och sedan blogga på vår blogg :)
bloggar mer senare eller imoron ;)
Hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0