läxor och skriba

försovde mig typ imorse.
vaknade halv 8 :/
skoldagen var okej, fast tråkig!
började med geografi, rikit ok.
sen engelska, helt rolig pga en juttu vi gjorde och jag blev par med en kompis :))
sen finska, inget speciellt typ.
matematiken, gick ganska fort och jag kom framåt idag iaf, hade hjärnan mer med mig typ :p
sen fysik (vi skall egentligen byta men vi böt inte?)
men den var iaf ganska chill, fick veta att vi har prov nästa torsdag, så vi kollade
att vi hade allt med och sen gjorde vi ett papper med frågor.
sen var det våga och då pratade vi typ bara.
skall snart laga finskan som måste vara inlämnad imoron, har nog bara att översätta kvar,
men det kommer ta tid.
sen har jag 1 uppgift i matten som också skall vara inlämnad imoron.
lite före 7 far jag till församlingshemmet eftersom vi skall öva
till någon juttu typ?
då jag kommer hem vet jag inte vad jag gör, har nog säkert ändå
läxor kvar så gör väl dem -.-'
men imoron blir det också ridning <3
fast nu skall jag börja med finskan så Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0