Lördag

ursäkta att jag inte bloggade igår kväll men hann inte.
iaf så i skolan var det chill.
först hade vi handarbete 2 timmar :D
sen religion där vi knappt hann göra något eftersom
där var en som var o berätta om hur hon valt sin utbildning
och det handlade om hästar så ganska intressant ;)
efter det var det modda, då jag bloggade och vi fick ju vara vid datorerna!
sen matematik där vi gjorde någo papper.
till sist historia där vi hade vanlig timme.
i bussen på vägen hem så fick man iaf skratta :D
eftersom några pojkar smällde en såndär nyårsjuttu
så det spraka och förde liv i hela bussen ;)
sen då jennifer o dom skulle stiga av så fastnade hon där och det tog tid att komma loss
så bussen tänkte fara iväg men där var några som skrek att dom skulle vänta :p
då jag kom hem åt jag osv..
sen for vi till ridningen <3
jag hade Ginger <3, Daniela hade Gb <3, Jill hade Bambi <3, Melanie hade Skrutte <3,
Elina hade Camu och Amelie hade Santtu.
vi hoppade och kul var det!
nästa vecka hoppar vi kanske igen :DD
iaf efter ridningen kom jag hem och duschade.
sen halv 9 for jag till Daniela och guud vi hade roligt! :D
vi var lite vid datorerna och sedan hade vi en juttu som jag inte tänker berätta
för då blir det såå långt!
iaf idag vaknade vi 10 tiden!
sen gjorde vi juttun igen och halv 5 typ kom jag hem.
har bara suttit framför datorn här hemma.
men nu skall jag fortsätta se en film så skriver jag snart sista dagen.
Hejdå så länge (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0