Matte -.-

dagen har varit skit.
först vaknade jag först 7..
började med engelska, gick nog helt okej åtminstone!
sedan var det matematik.
vi hade nya läraren och han förklarade knappt ens något om procent som vi skulle börja med.
han var bara att dethär tycks ni förstå bra så börja räkna bara
och då förstod man noll! -.-'
kom inte ens en sida framåt eftersom jag inte fattade något :/
sen hade jag finska, helt ok endå.
geografin var ganska rolig eftersom
då man håller på med länder och skriver dom är roligt,
inte texten :/
sen var det bildkonst som var helt ok.
jag kom hem och lagade lite matte.
sedan for jag på mötet om lappland, helt ok.
sen dess att jag kom hem har jag suttit och kämpat med matten och
har ännu läxor kvar.
funderar på att kanske ta bloggpaus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0