onsdag

har väl varit en ok dag ?
hände nog inget speciellt.
på matematiktimmen fick jag ut mitt vågaportfolio,
som dom andra fick då jag var i ekenäs och tippade
på torsdagen.
är iaf nöjd med vitsordet, hade 9+ och bara 3 poäng ifrån fullt :))
på bildkonsten gick vi till ämbetshuset för att kolla på några konstverk.
efter skolan kom jag hem och Alexandra <3 kom hit :DD <3<3
hon for hem kanske 6 tiden?
skratta gjorde vi iaf! :'D
imoron är det då skriftskola som gäller -.-'
eller någon körjuttu men det är med skriftskolan och lika tråkigt !
tråkig dag i skolan med, bara plugitimmar typ, eller okej,
på matematiken behöver man typ inte göra såå mycket
och hälsokunskapen/ vågan är inte heller så ansträngande ;)
tur så är det torsdag imoron redan så att det snart är fredag ! :D
men skall läsa lite på finskan ännu och geografin,
eftersom jag väntar på att mamma kommer hem och lagar något att äta ;)
skall fara tidigt och sova idag !
bloggar mer imoron antar jag (:
Hejdå (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0