sista dagen

sista dagen på jullovet nu.
for och sova typ 1 inatt men fick inte sömn förrän halv 4 :/
vaknade iaf 10 idag och hoppas på bättre sömn inatt!
skall läsa idag och öva till mopedkortet.
imoron blir det först skola,
sedan ridning och efter det
skall jag till Daniela övernatt :DD
på ridningen skall vi hoppa :/
det är roligt om man har nån man tycker om ;)
men enda är att jag kommer säkert ha Daisy eller santtu -.-'
och dom var inte med på lektion igår,
vilket betyder att dom kommer vara jätteivriga -.-'
men vi får hoppas jag får någon snäll och som jag tycker om ;D
men nu skall jag klä på mig och sedan läsa,
så bloggar säkert mer idag ännu ;)
Hejdå <3

Kommentarer
Postat av: E M M A ♥

Sv: haha nejdå, det är bara en grej man kan ha för tex fler besökare eller så, då har man koll på alla inlägg en bloggare gör, iaf man "premunierar" på den bloggen ;)

2011-01-06 @ 10:38:28
URL: http://hemmahosemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0