..

förlåt att jag inte bloggat
men bloggar inte mer här utan
på ryttarnaslife.blogg.se
och alezandra.devote.se !
Ibland hatar jag bara mitt liv.
Du sa att det inte passar idag,
endå frågar du med en annan.
Du svarar inte på mina medd mer.
är du sur på mejj, isf vrf?
jag är jävla rädd just nu att allt
jag berättat ti nån annan att det far
vidare och det vill jag inte!
jag ork påriktit int mer snart..
är jag hemma mår jag skit.
nästan var jag än är mår jag skit,
för jag vet att de flesta hatar mig..
att de flesta inte ens vill att jag finns typ..
jag ork påriktit int mer..
det e int många ja ens litar på,
om en nån.
jag kunde lita på dejj förut men nu vet jag inte
mera..
vill bara långt härifrån 1 vecka typ
å int tänka på någo.
sku såå vilja till sverige till våra
släktingar!
där är det alltid roligt och man behöv int tänka.
alltid är någon sur på mejj eller stressad.
ork pårikitit int nu snart om de int ändras..
jajja, förlåt för detta men orkar int skriva
de nån annanstans..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hatar inte dig :) O de e snart sommarlov o då begöver du inte fundera på någo fittiga jävlar som skvallsrar o talar skit!!

2012-04-25 @ 19:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0