Dålig bloggning just nu förlåt

Förlåt för dålig boggning.. På tisdagen hade vi hela dagen axion 7b då och igår alltså onsdagen hade vi 3 timmar. Det var helt roligt faktiskt.. Idag hade vi nu bara vanliga tråkit timmar. Skall kanske och se på J då hon rider idag:) Imrn skall jag själv och rida:D Fick nyss veta att en kompis också skall börja rida i samma grupp som mej och hon heter också samma som jag:) Vi gick i samma skola i lågge men i nästa år går vi i samma skola igen. men imrn skall det bli roligt men jag är lite nervös nu för vi skall kanske börja galoppera imrn. Jag kommer väl få någon skit häst igen -.-. Santtu ginger bambi eller någon sån antar jag. Men nu skall jag fortsätta chatta med Alexandra som skall rida i min grupp o så skall jag läsa några boggar. Vi har förresten inga läxor tills imrn:D Hejdå// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0