Hej

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag men datan har inte funkat.. Nå det var tredje dagen i skolan idag. Det var väl helt ok. Först 2 timmar antimobbning sen 2 timmar matte o sen enkka o sen finna. Då jag kom gjorde jag inget. Sedan skickade pappa att nätet borde funka utan nettikku. jag testade med att sätta på datan men nejj de sku int funka. Då pappa kom hem funka de int ennu heller så han fundera på en laptop ti mej:D han ringde någonstans och sku fara o efter den imrn eller i freda. Han sa att ja sku plocka ihop datan för han ska ge den i ställe men tror ni int att då ska datan börja funka då ja ska plocka ihop den för jag tänkte att ja sku testa en sista gång o då funka den. Men jag vet inte om det blir någon laptop eftersom datan funkar ennu, men får se nu om jag får eller inte men jag hoppas det. Imrn e de skola igen -.-. Men nu skall jag göra läxor. Hejdå// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0