Hej

Förlåt att jag inte bloggat men jag har inte hunnit och inte haft något att berätta. Äntligen är det helg:). På onsdagen så funkade inte datorn min så pappa beställde en laptop till mig:D. Vi skulle föra gamla datorn dit vi skulle efter den nya. Jag tog ut alla sladdar som skulle stanna hemma. Jag tänkte att jag testar en sista gång ennu. Och tror ni int att skite börjar funka just då. Men pappa sa att jag endå skulle få en data för det behövs säkert u framtiden. På torsdagen var sedan jag och pappa opp till kimito efter min nya data:D Bilderna hade jag ju inte själv så dom i kimito fixade bilderna på cd. Det blev 2 cdn med mina bilder. Igår var bilderna klara så jag, min kusin, min syster och mamma for till kimito och efter det for jag och rida. Min kusin och min syster var med och se på. Jag red Queen, hon är en av mina värsta hästar men igår gick det ganska bra. Hon for iaf inte iväg. Nästa gång skall vi kanske galoppera. Hoppas jag få Gb, daisy eller reino då. Helst reino för med honom har jag redan galopperat. Men nu skall jag se om vi har läxor tills måndagen och så måste jag städa rummet. Hejdå// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0