Hej

Förlåt igen att jag inte bloggat på en tid. Är verkligen ursel på dethär med att blogga just nu. Men det har inte hänt så mycket. Idag var skoldagen dödens. Först 2 timmar fysik/kemi. Vi skulle koka någo vatten. Vår lärare i de känner oss int så bra så vi sku delas in radvis någå sånt, jag hamnade med A & F. Det gick bra med A men F var jobbi. Sedan hade vi 2 timmar gymnastik men jag kunde inte springa så jag satt på en madrass medan dom andra jogga runt plan. Efter det kastade vi spjut och det var jag med i. Till sist skulle vi springa o göra någå på madrassen tänkte att jag är med till en början men det började värka i benet så sjutton men var nog med för det. Sedan var det mat och sedan Hk och till sist modda alla timmar var dödens. Trodde jag skulle dö på gymppan. Då jag kom till busshållsplatsen eller där jag har min cykel så kom Alexandra förbi och vi stannade och prata. Då jag kom hem skulle jag göra läxorna men jag orkade inte. men jag skall snart göra läxorna och sedan kanske städa rummet sir ut som jag vet int vad. Men nu skall jag börja laga läxor tror jag. Hejdå & Kraam// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0