Inget bloggande på länge

Hej, förlåt hemskt mycket att jag inte bloggat på länge men jag har inte kunnat. Netet har inte funkar och det gör det inte ennu heller men jag har fått lånat pappas nettitikku så jag slipper vara lite på datorn. Igår tänkte jag skriva ett inlägg men datorn krånglade. Det har hänt en hel del. Jag har varit till stan med Sandra och det var jätterolit, tack Sandra:D. Jag har tappat telefon i wessabyttan men den funkar igen. Jag har varit till salo till plaza. Jag var till frissan på fredagen ochså var jag och rida. Nya ridläraren är helt skit hon bara skriker för full hals om man inte gör rätt direkt. Den grupp jag är i så alla andra grupper den dagen fick ha små o bra hästar me men vi fick ha bara såna där skit hästar me o så tvinga hon nästan oss att galoppera men till sist gav hon sig och vi måsta ha så korta tyglar att vi nästan rörd hästarnas mun. Argggh jag HATAR henne. Om hon inte är bättre i fredag så funderar jag på att sluta rida till det kommer någon annan ridlärare! Kanske det har hänt något till kommer inte ihåg. Imrn börjar skolan:S jag kommer säkert göra bort mig totalt.. E skitnervös. Hoppas jag inte missar bussen i alla fall. Nå jag bloggar mer imrn hur dagen har varit. Börjar ju högge me så lite nervöst är det. Men nu skall jag kolla några bloggar så Hejdå. // Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0