Åbo

Hej, ida ha ja vari ti stan med ida, sara o syrran:) Jag och Ida skrattade jättemycket, ett tag tänkte vi nästan ramla om kull som vi skrattade. Men roligt var det iaf! Dock shoppade jag inte så mycket eftersom jag inte hittade så mycket men detta kom hem: en huppari, ett par adidasbyxor, 3 böcker, 1 hårspraysflaska och kanske något till. Men sen for det ju pengar till buss och mat. vi kom hem nångång lite över 5. Kommer bilder i detta inlägg också på det jag shoppade. men nu ska ja göra något annat men först kommer bilderna!





En av mina böcker
En av böckerna





resten av bilderna funkade inte nu så sätter in dem senare!
Kraam// Alexandra

Kommentarer
Postat av: ida <3

joo guud de va no bäst när du hörd någå i sampo hahha näääji

2009-12-30 @ 22:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0