inget bloggande förlåt!

Hej, förlåt att jag inte bloggat. Men igår så då jag vaknade så började jag med att städa! sen lite efter tolv närmare 1 så skulle vi efter Daniela men min gudfar for efter henne iställe för han var där som hon bor och min gudfar och gudmor bor bredvid oss. Sen då Daniela had komi så va vi mest på datan. Vi hoppa också lite med Abile:) Vi var också ute med abile och had hon lös. Kanske sätter in bilder senare på då Abile är i snön. sen så åt vi också gröt. Vi hann med en hel del. ida så vakna vi redan kvart över 9 (vi for och sova ganska sent så därför e de tidit) för att mamma väkt oss å hon had försovi sej ti jobbe så hon va lite längre på jobb. medan åt vi morgonmål, var på datan och sånt. Sen for vi ut me abile igen:) Sen kom vi in å va på datan lite å sen for vi å julhandla ti bruke:) Där var vi kanske 1-2 timmar. Då min syster sku stänga bildörren så tänkte Abile bli me huvudet mellan dörren:( men tur så blev hon int:). Sen då vi kom hem for vi ut igen å va ute en god stund å sen in på datan å sen hoppa me abile å sen o eta. Sen kom hennes mamma å vi hoppa lite me abile å va på datan o sen for vi ut igen en stund:) sen så kom vi in på datan. Sen for dom å då kom ja på datan. Ska snart bädda bort våra madrasser vi sovit på. och sedan ska ja i duschen och efter det antagligen på datan o sen o sova:). Nu är det 2 dagar kvar till jul:D<3 läääängtar:D<3<3<3 imrn så kommer ja kanske int blogga alls för ja får int vara på datan före vi ha byggt o klätt julgranen å sen ska vi väl städa lite å hjälpa mamma och så. Sen 5 tiden börjar ridjulfesten:D den håller bara på en timme:/ men mamma sa att dom had lova myki snö tills imrn så hon visst int om hon kuna hämta mej isf men vi får se imrn. Bloggar mer imrn eller sen på torsda om ja får vara på datan då de e julafton:D Men nu Hejdå. o kraam// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0