...

Tjejtestet

[ ] Jag använder läppstift
[x] Jag älskar att shoppa
[ ] Jag använder eyeliner/kajal
[ ] Jag bär färgen rosa idag
[ ] Jag går till din mamma för råd
[ ] Jag hatar att bära färgen svart
[ ]  Jag gillar att hänga utanför gallerian
[ ] Jag älskar att få manikyr och pedikyr
[/] Jag gillar att bära smycken, ringar och armband
[ ]  Kjolar är en stor del av din garderob 
[x] Shopping är en av dina favoritsaker
[/] Jag gillar inte filmerna star wars
[ ] Jag har gått på dans eller gymnastik
[ ] Det tar dig ca en timma att göra dig i ordning. (absolut inte -.-')
[ ] Jag har fler än 10 par skor
[/] Jag bryr dig om hur du ser ut
[ ] Jag gillar att ha klänning när du kan
[ ] Jag gillar att ha parfym
[x] Jag använder tjej underkläder 
[x] Jag lekte med dockor som barn
[ ] Jag gillar att sminka andra för nöjes skull
Totalt: 5½ oooops


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0