fortsättning

29 frågor

1. Orkar du göra domma frågorna? Nä men ja har så tråkit så ja gör de
2. Vilken färg har du på din tröja just nu? grå o vit
3. Vilken affär kommer tröjan från? ellos
4. Går du i skolan? Jo tyvärr
5. Skolkar du?
6. Vad saknar du? en kaveri bara
7. Vad saknar du inte? pojkarna
8. Röker du?
9. Snusar du?
10. Skulle du kunna dö för den du älskar? nä int tror ja de
11. Skriv något på ett annat språk? My name is Alexandra
12. Vem kan du lita på till 110%? Mina kompisar
13. Hatar du någon? jo halvt
14. Kommit till hälften, JOBBIGT?? nåjaa
15. Är du klassens clown? Nej
16. Är du klassens pratigaste? Nej
17. Vem i din klass är roligast? Vet int
18. Har du pussat motsatt kön? nej
19. Har du pussat någon av samma kön? Nej
20. Skulle du kunna vara utan smink för en dag? Sminkar mig inte
21. Är du ego? Inte så
22. 6 frågor kvar okejj? Bryr mig inte...
23. Värsta känslan? vet int
24. Beskriv dej själv med ett ord? tråki
25. Vad tycker dina vänner om dejj? vet int
26. Vilken tvkanal kollar du mest på? ser int så myki på tv
27. Nästsista, Håller du hemligheter för din bästis? jo endel
28. Sista frågan, Var frågorna jobbiga att svara på? nåjaa



Fjortis

Mitt utseende är mitt liv [ ]
Folk har kallat mig korkad [/]
Folk har kallat mig fjortis [ ]
Jag lyssnar på remixade babyröster [ ]
Jag är blond [x]
Jag tycker att jag är snygg[ ]
Jag festar varje helg [ ]
Jag röker [ ]
Ifall jag tycker att någon är ful, säger jag det högt, helst så att personen hör [ ]
Totalt: 1½

Emo

Jag lyssnar på emo [?]- va e de?
Jag är piercad [x]
Jag har svart hår [ ]
Mina block i skolan är nerkladdade med låttexter/dikter [ ]
Jag gråter ofta [ ]
Jag skär mig/har skurit mig [ ]
Jag vet vad sXe står för [ ]
Jag har snelugg [x]
Jag spelar i ett band [ ]
Jag använder kajal/eyeliner [ ]
Jag har blivit kallad emo [ ]
Totalt: 2

Snobb

Nästan alla mina kläder är märkeskläder [ ]
Jag använder mycket hårgelé [ ]
Jag tar aldrig bussen [ ]
Pappa betalar [ ]
Jag åker utomlands varje år [ ]
Jag spelar golf [ ]
Jag har blivit kallad snobb/brat [ ]
Jag har blivit kallad korkad [/]
Jag posar på mitt klassfoto [ ]
Jag är solbränd året om [ ]
Jag äter på resturang varje vecka[ ]
Totalt: ½

Ghetto-kid

Jag använder keps varje dag [ ]
Jag använder stora munktröjor [ ]
Jag har häng [ ]
Har ett kompisgäng som jag hänger med varje kväll, gärna bakom snabbköpet [ ]
Jag andvänder ord som "din mamma", "mannen" och "yo"[ ]
Jag hejar på mina polare med en dunk i ryggen []
Jag lyssnar på hip-hop [ ]
Jag har slagit ner någon [ ]
Jag har hamnat i bråk med polisen [ ]
Jag hamnar ofta i bråk [ ]
Jag skolkar ofta [ ]
totalt: 0

ja blev emo, vet int ens va de e..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0