fotografering

Hej, ida e de då sönda. Ha int gjort så myki. Först va ja ti kyrkan o sen va ja o sälja jultidningar lite. Sen då ja kom hem så for vi ti liisa för syrran sku o intervjua nån finsk. Sen åt ja mat o kom på datan. Ida kanske ja ennu måst läsa lite på moddaprov-.-. Har de i onsda så o vill få bra då de e första prove o så. Imrn e de då skola men som tur har vi bara en läxa men de e int sagt att vår lärare i de ämne förhör eftersom de e fotografering imrn. Vi skall först ha 2 timmar bildkonst o sen 2 timmar gymppa o sen halv 1 har vi fotografering. Jag hatar fotografering för jag blir aldrig bra på foto. Men nu ska de väl gå. Just nu hör ja på mgp låtarna. En från vår klass ska vara me där så alla som sir på mgp så rösta på Amanda- Jag vill leva. Hon är grymt bra. Men nu skall jag kanske öva på lite moddaprov. Så hejdå och kraam// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0