Lörda

Hej, förlåt att jag inte bloggat men har inte orkat. Men ja berättar jättekort om alla dagar. På onsdan va jag på scoutmöte. På torsdan va ja o had scoutgruppen. På freda va ja o rida. Där kan vi stanna lite:). Jag red reino ville rikit ha han me o så fick ja han:D Vi galoppera o trava ganska myki:) Sen had vi som färgspegel ridlärarn sa nån färg o så sku man si om man själv eller hästn had den o så fick man gå fram. Nå sen efter de så trava vi nu bara. Då ja kom hem gjord ja läxorna for i duschen o sen o sova. Ida vakna ja lite före 8 för ja sku opp ti skolan-.-. Nu tänker ni säkert vah skola på lörda men jo de e sant men det var för en invigning där mest så. Men de va endå bara 9-13 så 4 timmar men de va bara 3 timmar som va vanliga timmar så men såklart får vi ju en extra lovdag sen:D Nå då ja kom hem va ja jätte trött. Kom på datan lite. Sen kanske nångång 5-6 tidn så råka ja somna o sovd ti någå 7. E nog trött ennu men ska ju endå om några timmar o sova igen så. Snart ska ja o mamma ti butiken o ti banken. O vet ni va som e fräckast? Jo ja MÅST ti kyrkan imrn för ja ska läsa opp någå för HELA kyrkan. Nå de e endå bara några rader o där e en annan som också ska läsa. O den har mera. Men nu skall jag fara och äta morotskaka som mamma baka igår. Mums. Men hejdå.. Kram// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0