.

Hej sori att ja it blogga igår men orka int.. iaf så steg ja opp halv 8. laga mej klar å de å sen for vi ti stan :) vi for ti mylly å sen ti ikea å sen ti citymarket ;) köpt för ganska myky :s men iaf så köpt ja:
hoodie- intersport
1 jeans- lindex
3 par jeans- citymarket
topp- kappahl
skolsaker- suomalainen kirjakauppa
drickaflaska- stadium
hårspännen- H&M
d va typ allt men sen fick ja ännu ett par skor som jag inte vet varifrån xD men d va typ allt ja köpt..
ida vakna ja 12 först :p sen va ja lite vid datan. sen klädde jag på mej och då var klockan redan halv 4 :/ efter det såg jag på en film som jag har beställt och kom idag. sen åt jag mat och efter de börja ja städa å håller på nu att städa. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0