fredag

Hej, sori att jag inte har bloggat igår och idag men har inte orkat. iaf igår så på morgon for jag i duschen. sen efter det var jag på datorn och sedan kom micaela hit :D sen ungefär 5 tiden for hon hem. nångång 7 kom Dani :D på kvällen kom micko o hennes mamma också hit eftersom hennes pappa for till salo sjukhus med min mommo eftersom hon hade megasjukt i ryggen efter att ha hon trillade här en natt. men dom var inte så länge. sen berätta jag om pegasushästarna till daniela och efter det for vi ner och sjunga singstar ;) och igår ringde också mamma till ridläraren (fia) i pegasus. hon vill att man skall rida samma dag, samma tid och med samma grupp som förrut så att hon lär känna man. men jag tycker inte om att rida på fredag så jag skall rida på fredag mellan 5-6 i 2 veckor och sen byter jag till en annan dag :D iaf idag vakna jag och daniela någå 10. vi hoppade lite med abi och sen åt vi morgonmål. vi var också lite vid datorn. sen spela vi lite och då syster kom från jobbet spela vi ännu lite :) sen nångång 8 idag for hon hem.. sen dess har jag bara varit vid datorn :p sen ringde daniela och var glad som jag vet inte vad. och orsaken är att hon får börja rida igen :)) hon skall antagligen börja i en sån grupp som dom lär sig att galoppera i.. väntar nu på att hon skall komma in på msn :D men nu skall jag börja städa i rummet så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0