imrn -.-

igår gjord ja it så myky. inatt sovd ja it bra! först for ja o sova halv 2. sen va ja vaken ti kanske 3, sen vakna ja 4, sen 5 å då va ja redan ganska pigg så ja tenkt nestan stiga opp :o men ti sist fick ja sömn å sen vakna ja 7, 8 å sen 9 å då orka ja it mera så ja steg opp :) ja vakna nog mest av att abi skälld helt mega myky å de ha den gjort sen dess o så.. men nu sover den :) ida ska ja nu it göra så myky annat än att packa skolväskan.. sku verkligen int orka me skolan redan imrn! sku gjärna kunna ta typ 3 veckor sommarlov till :)  men de ska ju bli roligt att träffa alla kompisar igen :)) men iår ska vi ju ti lappland vilket jag inte alls längtar till! okej, visst det ser roligt ut då jag sett på bilder men att gå bland massa stenar, uij :/ men nu överlever jag väl ;) men nu ska ja fara o göra någå annat. igår fick jag förresten några hyllor av klädskåpet städat och min bokhylla eller jag tog bort en hel del böcker ;p

Kommentarer
Postat av: josefin

åh, jag älskar att läsa dina långa texter, fortsätt järna att skriva. Och glöm inte att kommentera min blogg :)

2010-08-16 @ 13:28:49
URL: http://yossah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0