förlåt!

förlåt för att jag finns,
det är det enda jag kan säga!
du var typ min bästa kompis,
men tydligen inte mer :(
men jag kan inte säga sådant jag inte får!
nu svarar du inte ens på meddelanden jag skickar.
jag hoppas verkligen onte vår vänskap är över!
du var den jag kunde lita på mest,
du var snäll,
du var humoristisk
och vi har mycket gemensamt.
i sommar skulle det bli roligt,
hoppas det ännu går att rädda!
jag hoppas verkligen vi kan bli vänner igen!!
sori att jag skrev detdär men måsta bara få skriva av mej..
ni behöver ju inte läsa!
bloggar mer senare idag om jag blir på bättre humör.

Kommentarer
Postat av: josefin

Jag läste texten . nej vad har hänt. Finns alltid att prata med om det behövs ♥ Saknar dej ♥ :((

2010-12-30 @ 12:24:07
URL: http://photojosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0