hemma

är hemma nu, heller har nog varit det en stund!
skulle till stan för att shoppa och köpa rock. enda jag hann
göra var att leta efter en rock. eftersom då jag hittade en rock som jag
gillade så gillade inte mamma den och sen då hon hittade en rock
hon gillade så tyckte jag den var från stenåldern.
till sist blev jag så arg att jag sade att
det är väl inte hon som skall gå i den utan jag och att det är ju
jag som skall tycka om den och känna mig bekväm i den. till sist gav
hon upp så att jag fick rocken som jag mest ville ha (inte för att riktigt
någon av rockarna var snygga). hann iaf shoppa en film och ett sing in spel.
skall snart se på filmen och efter det o duscha o sen sova.
bloggar mer imoron :)
Godnatt :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0