Halvt sjuk:(

Hej, skriver bara ett snabbt inlägg.. jag har varit så gott som hela dagen lite flunssig:( men tur så är det bara snuva ännu:) men alltid då jag får flunssa så har jag hög feber före och det har jag inte haft ennu.. men iaf så får jag se om jag kan fara till skolan imrn men jag hoppas verkligen det för jag hatar att vara borta och bli efter och sedan så har jag inte alls varit borta på sjuan ennu och skulle verkligen inte vilja det heller:) men får se om jag har mamma och skriva lapp att jag inte kan vara med på gymppan eller sen så är jag. vill verkligen det för vi skall skrinna och det är jättekul:D men iaf så bloggar jag imrn om jag har varit i skolan eller om jag är hemma!men vi får se hur det är imrn har inte sjuk hals och inte hosta och något bara snuva, hoppas det inte är någon allergisnuva! men nu skall jag göra något annat än sitta framför datorn.

Kraam// Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0