Hej

sori att ja int blogga någå mera igår men ja orka int.. iaf så kom de int så många men några min fammo, mommo, min morbror och hans fru och hans hundar. fick typ bara pengar (: ida vakna ja ungefär 11 å sen 12 ringd min gudmor från thailand å sa grattis eftersom ja fyller år ida:) sen en stund efter de börja ja klä på mej å sen for ja å syrran me sparklälka å abi ti mommo så vi kom hem för en stund sen därifrån å så ha ja just eti.. int vet ja va ja ska göra ida nu mera men ja ska vel göra lexor å så ska ja packa gymppakassen å ta ner mina skidor för vi ska skida imrn på gymppan-.-. men nu ska ja börja fara ska försöka att int va någå myki på datan ida så.. Hejdå & Kraam// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0