Vill bort!!

Hej, ida ha ja vari i skolan å på gymppan skida vi. Var väl riktigt roligt:) mer hände det väl inte. då ja kom hem fick ja super tråkit och just nu är jag förbannad!! Syrran fyller år ida å mum sku ti butiken å då tyckt hon att syrran måsta få fara me bara för att de e hennes födelseda å sen så måsta nu jag vara hemma HELA dan på MIN födelseda å int fick ja fara me ti butiken då heller:@ har suttit PRECIS VARJE DAG barnvakt!! Syrran behöver ALDRIG sitta barnvakt. Ida också så rev hon mej follt i håret å slog mej å allt så ja fick helt follt huvudvärk å had d i flera timmar:( å sen va de mitt fel tyckt mamma:( ALLT är ALLTID MITT fel.. blir så jä*la irriterad på de! :@ sku bara vilja bort från ALLT å vara borta dagar, veckor jaa t.o.m månader å bara roa mej å int behöva sitta barnvakt å UTAN familjen för då sku man slippa ALLT tjat! Synd är bara att jag inte har någon som jag kan fara till, eller joo till Sverige men sen så är det ennu 4 timmar biresa efter båtresan så. Men skulle helt enkelt vilja slippa bort från allt. Det är ALLTID jag som får felet för allt och alla skriker bara med mig å ingenting går som jag vill.. Men nu ska ja fara för jag har fått sån himmelens huvudvärk igen att jag inte vet vad jag skall göra. Men skriver mer sen någongång då jag är på bättre humör!. Hejdå// Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0