bort med bloggen?

japp, funderar just nu om jag skall ta bort bloggen, eller vad tycker ni? hinner endå aldrig skriva något så :/ men nu till vad jag gjort i veckan, inte mycket det inte!
måndag: jag städa rummet och så lagade vi sängen så att jag fick den nya.
tisdag: på dagen var vi först till fammo o eta. sen lite senare kom Daniela hit övernatt :D först pratade vi bara och var vid datorn. sen for vi på bingo ;) jag vann 3 enkla, tog då en geischaplatta, en lakupalapåse och 2 ananasburkar :p Daniela vann ingenting :/ sen då vi kom hem igen så gjorde vi inte så mycket, bädda, åt och sånt smått och redan 12 for vi och sova ;))
onsdag: vi vakna halv 10 ungefär. vi spela lite nintendo, prata och så. sen klädde vi på oss. sen kom micaela hit med sin pappa. vi sjöng nu singstar. sen måsta Daniela hem för hon sku ti frissan :/ men jag och micaela kom opp till mitt rum (vi sjöng singstar nere i systers rum) sen efter en stund for micaela hem. gjord nu it så myky mer sen.
torsdag: på dagen kom syster på att hon ville ha min säng och att jag får ny så vi började flytta sängar hit och dit. så har nu min gamla men får ny nästa vecka. nästa veckoslut så skall vi ju också efter vår nya kattumge :DD skulle också städa igår men orkade inte men idag skall jag göra det! sen for vi också till bruke efter kotkot (en matsort) till mig och syster. var första gången jag åt det men riktigt ok var det :)
fredag: idag vaknade jag redan lite före 10, har gjort de länge nu under sommarlovet. sen kom jag vid datorn. ska snart klä på mig och efter det städa.
där fick ni veta lite. ni skall få lite bilder och sånger bara jag orkar. men skall försöka blogga oftare men får se. hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra<3

TA INT BORT DEN!

2010-07-24 @ 14:21:29
URL: http://saaackee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0