:D

ida ha micaela vari här myky :)) jag har också tömt diskmaskinen å fyllt den, damsuga å sånt smått. ikväll skicka min gudmor (micaelas mamma) att om jag ville fara med till lövö imrn till doms sommarstuga att micaela vila de å såklart vill jag :D mamma måsta bara fixa barnvakt eftersom mina föräldrar skall på någå kalas å jag annars sku ha måsta si efter min lillasyster men nu kommer istället fammo och se efter henne så att jag slipper till lövö :D vi far imrn någå 2-3 tiden på dagen och sen kommer vi hem på söndagkväll :)) hoppas att vi träffar Daniela också där :D dom bor ju grannar så nu borde vi träffa hon, länge sen jag såg henne! idag skall jag ennu i duschen, städa lite i rummet och packa eftersom imrn morgon så skall jag slipa lite eftersom det  kommer målare i måndag och så skall jag i duschen imrn, lika bra att fara det hemma så man inte behöver tvätta håret sen. sen prata micaela också om att kanske komma hit medan hennes mamma är på jobb! men vi får se om jag hinner ha någon här. vi kommer säkert simma ganska så mycket om det inte är alger :DD skall försöka ta kameran med och fota så att ni får bilder fast vet inte om jag sätter in men skall försöka!! :)) men nu skall jag fara och städa och packa, sen duschen och sen å sova :) bloggar kanske mer före vi far till lövö imrn, får se.. hejdå & godnatt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0