hemma nu!

nu är jag hemma från kimito, eller har varit det i ungeär 1 timme ;) iaf så i kimito då vi for till agrimarket så hittade jag inga fina ridvantar så tar bara vanliga ;) sen var vi också till papperboden, där köpte jag 3 pennor, en pennvässare och så hittade jag en skolkalender jag tyckte om så den köpte jag :)) sen for vi till apoteket och till banken. sen till rittus shop och till sist till butiken. jag köpte 2 godispåsar, 1 tripp, 1 fantaflaska, jag skall ha allt med utom trippen. hittade inte saftflaskan jag skulle ha så påvägen hem stannade vi i kärrabutiken och där köpte jag en juiceburk och en saftflaska som jag skall ha med. just nu håller resten till lägret på att snurra i maskinen. har bara att packa toalettväskan, kläderna och drickorna imrn :)) ungefär tjugo-kvart före 4 far vi efter alexandra och så hämtar mamma oss till färjan och sen blir de det som jag väntat mest på :)) har inte packat fickpengarna och godiset än men det skall jag göra riktigt snart! då vi kom från kimito så damsuga jag övre våningen och imrn antagligen nedre ;) men nu skall jag göra något annat så hejdå. bloggar senare ellr imrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0