R.I.P

varför ska alla dö nu? först andré och nu Reino. visst Reino var bara en häst men betydde mycket för mig. han var min favorithäst alla år jag ridit i pegasus och det är 4 år + att han var min favorithäst före det också. komr it glömma han direkt! Varför just reino, varför int Daisy eller Camu typ?? eller varför ens nån? varje gång jag far till stallet nu kommer det riva jättemycket i hjärtat då jag vet att Reino int finns där :'( han var helt enkelt den bästa hästen som finns!! jag önskar man kunde spola tiden tillbaka. fick int ens rida han någå många gånger under senaste året, inte var han med på lägret heller :(( vill bara ha han tillbaka!!! kommer inte kunna sova inatt utan bara gråta efter Reino <3<3 hoppas nu bara ingen annan av mina favoriter dör :( kommer inte blogga mycket nu för kommer bara tänka på Reino<3
Här är Reino <3 visst ser han underbar ut? Han är ennu underbarare! <3 kommer sakna han så j*vla myky <3<3 (bilden lånad från nätet)
Här rä Ginger:)) hon finns ennu kvar och nu får det verkligen inte hända något till henne! Queen blev min favorithäst och hon såldes, Ginger blev också min favorithäst så nu får hon INTE dö!! vill rida henne så mycket som möjligt! <3<3 (lånad från nätet)
Gb och Santtu. Santtu bryr jag mig inte lika mycket om men Gb <3 det får inte hända något till han heller! har endå fått rida han ganska mycket under året :)) <3 vill ha Reino tillbaka!!
så där fick ni några bilder. alla bilder är lånade från nätet för jag orka int söka opp egna. men nu ska ja fara o fortsätta sörja så Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Jeannettee

Reino <3 han var min favorit häst därifrån också har så bra minnen då när jag ännu red i pegasus då när karo var ridlärare så red jag han nästan varje gång första hästen jag gallopera med.

2010-07-29 @ 12:34:19
Postat av: Jill

Sv: Tack ^__^

2010-07-29 @ 18:28:20
URL: http://jillshastar.blogg.se/
Postat av: orättvist!!!!

Det är lite o rättvist att du skriver att häldre skulla daisy eller camu få ha dött!11111

2010-07-29 @ 19:23:28
Postat av: Anonym

men de e för att ja it tyckr om nån av dom it nu för att ja tyckr om santtu, mas eller tas heller men endå!!

2010-07-29 @ 20:39:14
URL: http://alezaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0