helgen

Hej, på lördagen var det ju avlsutning. had på betyget 3 sjuor, 2 nior och resten åttor, är helt nöjd med betyget. sen var jag hemma och efter det for vi på studentdimission. där var Astrid, Ingrid och Daniela :D  + att matilda var ju där eftersom det var hennes bror som blev student. vi prata nu mest där och sen spelade vi lite fotboll xD gick ju bra de me.. eller sen int. men iaf så kom vi hem nångång 6. sen 8 tiden eller lite efter så ringd micaelas mamma ti min mamma å fråga om ja vila fara ti lövö ti micalea å såklart vila ja ju de :D så de blev lite brått att packa å sen så for ja me nians färja över. mamma och micaelas mamma (min gudmor) hade bestämt att mamma hämtar mej ti färjan å sen kommer micaelas mamma emot där.. nå iaf så sen for ja ti lövö. vi va från lite över 9 ti elva ungefär me minttu o wilma som e min morbrors hundar. sen for vi lite efter elva ti micko o dom tibax å där for vi sen ti bastun. efter de åt vi grillkorv o sen for vi o sova o då va klockan ungefär 1. sen på söndan så vakna vi 8. vi for ner på vessan  å sen opp tibax ti micaela o jennys rum. efter en stund åt vi morgonmål å sen klädd vi på oss å sen ti vår morbrors hus å va me minttu å wilma. sen for vi ut o gå me dom.. sen for vi tibax ti micko o dom. vi gjord nu int så myky. klockan 2 ungefär kom vi därifrån sen. då ja kom hem gjord ja inget. sen klockan 5 ungefär så for ja ti daniela. vi spela för de mesta sims. 8 for ja därifrån. ida far hon på läger så sir hon int före fredan. men iaf så ida då ja vakna så va klockan 11 typ :D sen dess ha ja bara vari vid datan. ha int ens klätt på mig ennu xD men nu ska ja fara.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0