onsdag

Hej, idag var jag först i skolan. första 2 timmarna såg vi på en film om andra världskriget. i slutet av andra timmen fick vi också veta vad vi skulle ha i historia på betyget. skriver inte ännu vad jag fick kanske senare. men är iaf nöjd med vitsordet eftersom jag trodde jag skulle få sämre alltså det sämsta vitsordet någonsin på betyget. sen had vi 2 timmar matematik, första timmen räknade vi och andra timmen så räkna vi 15-20 minuter och sen fick vi också gå tidigare och äta :) sen had vi sista engelskatimmen på sjuan :D vi skulle först ha levyraati men sen så fick vi aldrig nån sång för emellanåt så ville inte en låna akku till en annan så att den skulle kunna spela upp musiken så sen had vi vår engelskalärares förslag -.- det var några gåtor och frågor, båda lagen blev lika :D sen till sist var det finska, där var det också sista gången. vi hade levyraati där, artisten/bandet skulle vara från Finland. jag valde Anna Abreu. vi var typ 7 som hann välja. min låt kom på andra plats :) först var min låt på första plats men sen så tog en annan en låt som var med i mgp som vår klasskompis sjöng så då fick den av nästan alla 5 poäng ;) sen efter skolan kom jag hem och var hemma till ungefär 5. sen for jag, mamma och en av mammas kaverin ti salo. jag skulle ha något till avslutningen och jag fick det jag skulle :D mamma skulle ha mat till abile. men iaf så kom vi hem nångång lite före 10 först :p min syster är just nu på hemlig resa som alla nior alltid far, de är till helsingfors denna gång. hon kommer hem nångång 12-1 tiden på natten och så skall de upp 7-8 tiden :/ men iaf imrn blir en ganska så lätt dag. först 2 timmar modersmål, hoppas vi får ut våra uppsatser och att vi gör något roligt. sen har vi matematik och då skulle vi göra något annat än räkna! sen geografi där vi skall presentera någå. sen musikövning och till sist musik. efter skolan kommer jag hem med buss och sen kommer mamma efter mej till bussen och så kommer jag hastigt hem och äter och byter om o sen far vi till korset där vi plockar upp jill som åker med oss till ridningen och efter ridningen kommer jills mamma efter oss så kommer jag hem och byter om och far till bruke på ringträning :D men nu skall jag gå i duschen och sen o sova. Hejdå. bloggar mer imrn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0