ringträning!

Hej kom just hem från ringträningen :) rikit ok enligt mej. före det var abi på rymmen efter att min morbror varit hit med hundarna :) åkte till ringträningen med Alexandra och mamma kom efter oss :) fick en idé efter ringträningen att alexandra kan ju komma hit på lördag övernatt :) så nu kommer hon antagligen lördag-söndag övernatt om dom int har någå annat. fick också veta på vägen från ringträningen att min gudmor å gudfar har gift sej :) Grattis till dem :D int nu för att dom leser dehär men what ever ;) nu kommer min vecka se ut såhär från och med imrn:
fredag: städa
lördag: vänta på att Alexandra kommer hit och sen va me hon
söndag: Alexandra här :)
måndag: inget planerat
tisdag: inget planerat
onsdag: plocka fram allt till lägret
torsdag: packa allt
fredag: kolla igenom att jag har allt med och ta farväl av Abile <3 sen med femmans färja till Högsåra på läger som kommer bli sommarens höjdpunkt!! <3<3
och 1 dag att vara med Daniela och 1 dag till kimito efter ridvantar. så har typ ingen dag ledig mer :)
där fick ni veta lite om den :) kommer nog säkert blogga imrn eller lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0