bilder!

Daisy <3 En lite galen häst som kan bocka och fara iväg som en raket mitt i allt ;) måånga har ramlat av henne men hon är endå jättesnäll då när hon inte far iväg! :) <3
En hästsko som min syster fotade då hon var och fota då vi red. Det är också syster som fotat bilden ovanför. hon har fotat nu några bilder som kommer skriver sen då det är jag :)
nu kommer sådana foton jag har fotat:
det skall föreställa Ginger, men inte bra bildkvalite för då det är fotat med telefonen. men det får duga :)
Bambi, inte heller bra bild men bättre än förra :)
Gb <3 inte så jättebra bild men endå :) det var han jag red på fredagen! <33
Skrutte, ett föl i stallet. Förlåt att bilden är fel väg men det går inte att ändra den! Suddig, jag vet.
det var alla jag fotat.
kommer mer bilder i ett annat inlägg. detta skulle bli så långt annars. men där fick ni några :) skall kila iväg och äta nu så kanske jag lägger in fler bilder igen.
Kraam// Alexandra <3

Kommentarer
Postat av: sofie

fina bilder (:

2010-03-28 @ 20:30:36
URL: http://soouufie.blogg.se/
Postat av: sofie

hah ja bor i åbo centrum :P

2010-03-31 @ 16:09:35
URL: http://soouufie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0