Bloggpaus, tror jag!

sori än en gång att jag inte bloggat men har inte hunnit! iaf så igår var jag först i skolan sedan kom jag hem och var vid datan. sen for jag på Oliver twist där bl.a. Ida va me:D teatern va jättebra!<3 då ja kom hem öva ja på kemiprov. ida had ja först 3 timmar hantta:D där had vi nån vikarie å de va såna som böt namn å sen fick vi ha musik o spela där å allt möjlit:) sen efter hanttan så had ja rella o sen kemiprov. de va jättelätt, endast sista sidan som va svår! tror nog att det gick ganska bra:) sen had ja hissaprov. 7a had ju haft hissa före oss å dom skrämd oss med att de va några från b som had underkänt ungefär 5 stycken så alla va ungefär att e de jag heller. å ja va säker på att ja sku ha underkänt. sen då vi fick ut våra hissaprov så sa vår lärare att ingen had underkänt att dom i a had planera att skrämma oss:/ men sejjer int hit va ja fick. är missnöjd med resultatet men det får duga! sen lite över 4 kom alexandra o dom efter mej å så for vi o rida:D jag had Reino<3, wilma had gb<3, alexandra had daisy o jill had bambi. reino var helt mega underbar<3<3 han hatar att hoppa men han hoppade faktiskt några små hinder ida å dom va jättehöga för reino! men han hoppa dom :D:D alexandra rasa av daisy:/ hon tappa stigbygeln o sen så tvärsvängd daisy o hon flög av:/ sen då ja kom hem så ungefär halv 8-8 så kom micaela hit:) vi tala typ bara å sjöng någå karaoke.. hon for hem för kanske 15 minuter typ sen.. snart ska ja fara i duschen o sen o sova. imrn måst ja å sälja någå wc o hushållspapper-.- funderar på att ha bloggpaus!? tror att ja tar en liten bloggpaus, skriver emellanåt då jag har tid och ork.. men nu far jag i duschen så Hejdå



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jå men de e ändå en timma fel

2010-03-20 @ 12:09:16
URL: http://saaackee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0