Freda:D

Moi, slänger nu hastigt in ett inlägg. idag hade vi matematikprov, var ganska lätt fast lite fräckt ändå! vi hade ju kemiprov förra fredagen, hade 8½ i det :) idag var jag ju också och rida :) jag red Gb <3, Alexandra red ginger<3, wilma red Bambi och jill red Daisy. Timman före oss var någon sorts nybörjargrupp för sådana som aldrig ridit förrut. dom var bara 3 stycken. jag skulle leda en som hade ginger tyckte vår ridlärare så jag ledd hon där :) och dom andra hade sina mammor som ledd dem. var riktigt roligt :) sedan hade jag ju min egen timme. nästa lördag skall jag och tävla i dressyr! jag önskade reino eller gb men det är ju inte säkert att jag får någon av dom :/ men man får alltid hoppas på det bästa!:D nu har vi inte prov på flera veckor :D det kan hända att det kommer bilder här nedanför som jag fotade idag i stallet. det är bara 4 bilder men bättre än ingenting :) de är väldigt suddiga eftersom de är fotade med telefonen :/ men bättre än ingenting. dessutom kan ni kanske få några bilder som min syster fotat då vi rider. så några gamla bilder får ni kanske :) men nu skall jag fara så Hejdå. det funkade inte att ladda opp bilder så dem kommer någon annan dag!

Godnatt och kraam// Alexandra <3




Kommentarer
Postat av: ellen

Sv, tack så mkt! :D du har oxå superfin blogg!

det är bara bra med oss, dusj?

2010-03-27 @ 21:06:18
URL: http://ellenohmathilda.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Fin blogg ;D !

2010-03-28 @ 13:41:52
URL: http://lovejennifer
Postat av: Anonym

Va gör du annars då ? Sku du tänka dig o sätta mera bilder på din blogg ? för du har jätte fina bilder annars !

2010-03-28 @ 16:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0