Hatar fisk!

ida så had ja först 3 timmar hussa å där laga vi vistgröt å sen nån enkel fiskgratäng fast jag hatar fisk jättemycket så jag tyckte förstås inte om det! sen had ja engelska, ork int berätta om den! sen had ja geografi å sen finska. imrn e de int vainio som kör utan wendelin-.- då ja kom hem så åt ja å sen gjord ja läxorna ;) har ännu att läsa liite på prov och på min klassiker. skall försöka läsa minst 1 gång igenom provet och minst 1 kapitel framåt i klassikern :) vet int va ja till ska göra ida. imrn e de ju skola å plugidag-.- å sen e de väl scouter om ja far. men nu vill ja ha er åsikt. vad vill ni ha mer om på bloggen? bilder? men nu far jag och läsa på prov!


Kraam// Alexandra <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

bilder ofc :D

2010-03-02 @ 18:43:14
URL: http://jenniferfxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0