Hej

Hej, sorry att jag inte bloggat tidigare men har inte orkat. Tack för att ni kommenterat och besökt så mycket :) idag vakna jag halv 7. dagen började verkligen bra ;) vi starta ungefär kvart före ti bussen å sen så då vi kommer ner i en backa far så sir vi hur en buss far förbi, nå iaf så släpper nu fejos mamma av oss vi står å väntar i evigheter på den andra bussen, sen skickar jag till jennifer om båda bussarna ha fari förbi å de trodd hon för då had dom fari förbi janinas å då e man nästa i bruke så vi missa bussn.. sen ringd jennifer ti sin pappa så hämta han oss sen ti skolan. Vi lyckas vi me att missa bussn:D men först hade vi kemi. sedan hade vi gymppa där vi dansade vals och zumbade, rikit ok väl inte riktigt min favorit men har ju aldrig gjort det förrut men nu var det ok:) sedan hade vi hk och sen modda. sen kom ja hem. då gjord ja lite läxor å öva på finskaprov lite ;) nu hör jag på musik. har ennu geografin att läsa på. tänker läsa noga på denhär läxan så att jag har lättare till provet:) skall förresten i onsda och rida:D kati had skicka ti mamma att de e ingen ridning i freda att hon sku bort å sen skicka hon när de passa för hon att vi kommer o rida. så i onsda klockan 4 ska ja å alexandra o rida:D vi slutar båda halv 3 men hon har närmare hem så hon e hemma före mej, ja kommer hem 3 så mamma hemtar hem mej å så byter ja om direkt å medan far hon efter alexandra o sen kommer hon efter mej å sen far vi ti stalle:D vill rida gb eller reino, vilket jag endå inte kommer få göra:( men nu skall ja läsa på geografin så Hejdå. bloggar inte kanske imrn eftersom vi först ska ti kimito fast de e inte sekert att jag far med å sen måst ja öva på finskaprov som ja har på onsdan, onsdan så ska ja å rida å öva på geografiprov å sen torsdan ska ja öva på geografiprov å fredan e de FUNHOUSE:D så ni ska int bli å undra. kommentera nu till veckans blogg för jag kanske utser vinnaren i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0