Historiaprov:(

Hej, sorry att uppdatering är dålig just nu men det är prov, läxor, bokpresentation och allt såndär just nu:/ har historiaprov imorgon och jag har inte alls läst bara 45 minuter ungefär på en historiatimma på onsdagen men där är väl något kapitel jag kommer bra ihåg:) imorgon skall jag troligtvis och rida och sedan på helgen MÅSTE jag läsa minst 100 sidor har jag bestämt till min bokpresention och så måste jag se igenom finskaprovet som är på onsdag och läxor och allt såntdär tråkigt! men en sak är bra och det är att min nacke är nästan bra idag!:) hoppas den är bra imorgon:) kom för en stund sen hem från scouterna och nu måste jag ta tag i historiaboken så att jag får godkänt i provet.. vet inte när jag bloggar nästa gång eftersom jag har fullt upp nu. men bloggar om jag hinner i helgen. eller skall jag ha en bloggpaus? vad tycker ni?:) har helt bloggtorka och jag vet inte vad jag skall skriva om och inget så. men nu skall jag läsa på prov.

Kraam// Alexandra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0